Livrare comanda

Statusul unei comenzi
Comenzile inregistrate pe www.pompemag.ro pot fi urmarite direct in contul tau de client, accesand sectiunea “Istoric comenzi”.
Tot in sectiunea “Istoric comenzi” poti vedea comanda detaliata, prin accesarea butonului “Detalii”.

Livrarea

Livrare prin curier

Livrarile prin curier se fac in cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare ca s-a efectuat expedierea coletului. Acesta contine numarul de AWB si firma de curierat prin care se livreaza comanda dvs.

Taxa de transport se va calcula in functie de greutatea coletului.

NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maximum 30 de zile.

Informatii utile

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmarii comenzii si exceptand zilele nelucratoare.
Nu se percepe taxa de transport pentru comenzile ridicate de la sediul PompeMAG.
Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor dvs. accesand numarul de telefon si/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile in email-ul de confirmare a preluarii comenzii.
In cazul livrarilor prin curierat rapid ( in cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet ) este recomandat ca dupa receptionarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul sa fie verificat/e pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea facuta in maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : office@pompemag.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizarile facute mai tarziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate in considerare. *

NOTA: Acest termen este aplicabil si pentru comenzile ridicate de la sediu si ale caror produse nu au fost verificate la bancul de proba.

Deschidere colet la livrare

La pompemag.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate se afla in stare perfecta, inainte de a achita.
In cazul in care optiunea “Deschidere colet la livrare” este activa pe AWB-ul (nota de transport) coletului si curierul nu doreste sa execute acest serviciu (din diverse motive), va rog sa refuzati comanda urmand ca noi sa preluam situatia si sa investigam de ce nu s-a executat serviciul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta si prezinta semne de lovire sau alte probleme estetice, te rog sa refuzi comanda. In cazul refuzului comenzii, trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca ai achitat online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata dupa ce coletul ajunge in depozitul PompeMAG.

Metoda de lucru:

Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.
Serviciul “Verificare colet” acopera toate produsele comercializate de pompemag.ro. Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Acesta este taxabil si pentru a putea beneficia de el, clientul trebuie sa selecteze optiunea: “verificare colet” (in cosul de cumparaturi ) in momentul plasarii comenzii.
Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului de livrare. Acesta nu va ofera optiunea de a-l testa/proba tehnic.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.
Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.

Este recomandat ca verificarea sa fie facuta in prezenta agentului de curierat in momentul receptionarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea facuta in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : office@pompemag.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si cateva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
Nu este inclusa verificarea tehnica (testarea, probarea) produselor.

Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile PompeMAG.

Modalitatea de plata:

Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.

Taxe si returnarea produselor:

In cazul in care ai ales returnarea produsului prin serviciul “Doresc deschidere colet la livrare”, taxele de transport sunt suportate de catre pompemag.ro.
Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda.

Contact departament colete:

E-mail: office@pompemag.ro
Telefon: 0721.777.085

Main Menu